Facebook дава възможност за едно от най-прецизните таргетирания за всяка реклама, които включват интереси, къстъм аудитории (ремаркетинг) и подобни аудитории.
Най-атрактивните рекламни цели:
- Post Engagement – позволява нашата публикация да достигне до по-голяма аудитория, тъй като органичният (неплатеният) рийч е твърде малък, за да постигне желаните резултати. По-голямата ангажираност на публикациите подпомага развитието на бранда в посока разпознаваемост и помага на потребителя да вземе решението за покупка. Advertise разполага с нужното know-how, за да извлече максимум ползи от този формат.
- Traffic – при коректно направени настройки и оптимизация, тази рекламна цел ни позволява да привлечем правилните потребители към своя сайт.
- Conversion – рекламите за конверсии работят с помощта на Facebook Pixel, който събира данни за потребителите и чрез тях търси потребители, които са готови да извършат определено действие (поръчка, лийд, добавяне в количка и т.н.). Често се случва това да е основният източник на конверсии в платформата.
- Dynamic Ads – динамичните реклами са изключително подходящи за онлайн магазини с голям брой продукти. Чрез XML фийд, който се обновява автоматично, Facebook показва правилните продукти на потребители, които са изявили интерес на нашия сайт или приложение. Рекламите могат да се показват и на потребители, които не са посетили сайта ни, но биха имали интерес към нашите продукти, както и към такива, които са „забравили“ продукт в количката си.