Lets Chat: 0878 87 88 01

Facebook Ads

Платформата за реклами на лидерa в социалните мрежи – Facebook, e мощен инструмент за генериране на продажби и лийдове. Възможността за генериране на  публично съдържание, която ни предоставя Facebook страницата, ни позволява да комуникираме със своите потенциални и настоящи клиенти, което дава поле за една дългосрочна и силна връзка между бизнеса и клиента.  Големият потенциал на мрежата прави присъствието на бизнеса в нея задължителна част от дигиталната стратегия. Благодарение на необятното разнообразие от рекламни формати, цели и възможности за криейтив, Facebook е един от малкото канали, които обхващат и трите части от потребителската фуния – Awareness, Consideration и  Conversion.
Facebook дава възможност за едно от най-прецизните таргетирания за всяка реклама, които включват интереси, къстъм аудитории (ремаркетинг) и подобни аудитории. 
Най-атрактивните рекламни цели:  
  • Post Engagement –  позволява нашата публикация да достигне до по-голяма аудитория, тъй като органичният (неплатеният) рийч е твърде малък, за да постигне желаните резултати. По-голямата ангажираност на публикациите подпомага развитието на бранда в посока разпознаваемост и помага на потребителя да вземе решението за покупка. Advertise разполага с нужното know-how, за да извлече максимум ползи от този формат.
  • Traffic – при коректно направени настройки и оптимизация, тази рекламна цел ни позволява да привлечем правилните потребители към своя сайт.
  • Conversion – рекламите за конверсии работят с помощта на Facebook Pixel, който събира данни за потребителите и чрез тях търси потребители, които са готови да извършат определено действие (поръчка, лийд, добавяне в количка и т.н.). Често се случва това да е основният източник на конверсии в платформата.
  • Dynamic Ads – динамичните реклами са изключително подходящи за онлайн магазини с голям брой продукти. Чрез XML фийд, който се обновява автоматично, Facebook показва правилните продукти на потребители, които са изявили интерес на нашия сайт или приложение. Рекламите могат да се показват и на потребители, които не са посетили сайта ни, но биха имали интерес към нашите продукти, както и към такива, които са „забравили“ продукт в количката си.

Instagram Ads

Instagram e мощен маркетингов канал, който през последните години се развива с все по-бързи темпове. Активните им потребители за България вече са около 1, 2 млн. Данните сочат, че последователите на мрежата прекарват все повече време в нея.  Активното присъствие  в Instagram e важна част от развитието на всеки бранд, представяйки го в една по-различна, по-естествена и по-близка до потребителя светлина.

LinkedIn Ads

Рекламите в LinkedIn помагат на бизнеса да достигнат аудитория, пред която иска да се представи. Платформата е изключително полезна за имиджово представяне на бранда в професионална среда и откриване на нови бизнес хоризонти и партньорства.

Услуги

Facebook Ads Set Up
  • Създаване на Business Manager
  • Създаване на Business Assets Group
  • Създаване на рекламен акаунт
  • Свързване с Instagram профил
  • Създаване на пиксел и събития
  • Създаване на къстъм аудитории

 

LinkedIn Ads Set Up
  • Създаване на рекламен акаунт
  • Създаване на аудитория
  
Facebook Ads Management
  • A/B тестинг на аудиторията, позициониране на рекламата, оптимизация на рекламата и рекламни криейтиви;
  • Подбор на аудиториите според KPIs на клиента;
  • Ежедневен мониторинг;
  • Ежеседмично/ежемесечно отчитане според нуждите на клиента;
  • Ежемесечни срещи за анализ на резултатите;
  • Идеи за развитие на седмична/месечна база според нуждите на клиента;

 

LinkedIn Ads Management
  • Мениджмънт на аудиторията
  • Ежедневен мониторинг;
  • Ежеседмично/ежемесечно отчитане според нуждите на клиента;
  • Ежемесечни срещи за анализ на резултатите;
  • Идеи за развитие на седмична/месечна база според нуждите на клиента;

Facebook Ads Автоматизация

Автоматизиране на рекламни кампании в Facebook Ads с помощта на Catalog Feed (продуктов каталог) и динамичните реклами за ремаркетинг. Услугата е подходяща за магазини с голям брой продукти, които искат да показват на клиентите си персонализирано съдържание.
Custom Audience - След създаването на къстъм аудитории, те започват да работят автоматизирано с периодични ъпдейти. Къстъм аудиториите се създават за конкретен бизнес и проследяват потребителите, които са посетили съответния уебсайт или са предоставили доброволно свои лични данни (имейл, телефон) за маркетингови цели. Тези аудитории могат да включат и хора, посетили специфична страница на съответния сайт, били са ангажирани с някой от социалните профили – Facebook или Instagram, с реклами, видео съдържание, принадлежащи на страницата.

Social Media Content Development

Ролята на стойностното съдържание в социалните мрежи

Facebook

Важна част от маркетинговата стратегия за развиване на бизнес страница е публикуването на съдържание. Креативната визия, силното послание и разнообразието на форматите в публикациите са ключовите фактори за успешното взаимодействие с потребителите и тяхната лоялност. Редовното публикуване на висококачествено съдържание изгражда ангажираност с целевата аудитория, която води до по-голяма видимост, разпознаваемост на бранда и увеличение на конверсиите в дългосрочен план.

Instagram

Instagram е топ платформа за споделяне на снимки, кратки видеа и организиране на игри. Правилната честота на публикуване, добър криейтив, публикации за нови промоции или други интересни събития, могат да увеличат лоялността и ангажираността на аудиторията. Ние можем да ви помогнем със създаването на креативно и интересно съдържание, което ще отличи Вашия бранд от останалите в платформата.

LinkedIn

Известен още като Facebook с вратовръзка, LinkedIn е най-масовата професионална социална мрежа по цял свят. 75% от потребителите са професионалисти от бизнеса, специалисти по подбор на експертни кадри или бъдещи бизнес партньори и клиенти. Мрежата е изключително фокусирана върху B2B отношения и съответно предоставя възможности за B2B маркетинг.  Полезното и авторитетно присъствие в тази социална мрежа е ключово за успешни бизнес отношения и постигане на конкретни цели и партньорства с B2B насоченост.