Lets Chat: 0700 100 86

Как работим? 


Базирайки са на над 14 години опит в над 30 пазара изградихме уникален подход за работа с нашите клиенти. Основната ни цел винаги е да създадем дългосрочни win-win партньорства с нашите клиенти. Гордеем се с големия брой компании, които все още обслужваме от 2007 година до днес.  Основна цел за нас е да направим всяка една кампания „self-sustainable” или с други думи да генерира достатъчно приходи така, че да има достатъчно за бюджет за заплащане на нашите услуги, а и не на последно място да реализира печалба за нашите бизнес партньори.
 

Ето процеса за стартиране на работа по нов проект:


Преди да стартира кампания
  • Анализ на постигнатите резултати до момента;
  • Разбиране на бизнес целите на клиента;
  • Имплементиране на стратегия за измерване;
  • Дефиниране  и утвърждаване на кампаниите KPI’s;
  • Консолидиране на отчитането през Google Data Studio;
  • Подбор на рекламни канали;

 

 

След старта на кампанията

  • Анализ на постигнатите резултати от кампанията;     
  • Извеждане на хипотези за възможни оптимизации;
  • Провеждане на A/B тестове;
  • Анализ на постигнатите резултати;
  • Този процес е постоянен за да се гарантира максимална възвращаемост на нашите клиенти;




 

Advertise Sandbox

Ние разбираме, колко важна роля играе иновацията и експериментирането в онлайн рекламата, за да открием оптималния микс от канали за нашите клиенти.  Точно поради тази причина създадохме Advertise Sandbox – това е нашата площадка за контролирани експерименти.
  • Използваме между 5 -10% от рекламния бюджет за експерименти;
  • Провеждаме тестовете в кратки срокове от 15 до 30 дни;
  • Постоянно анализираме и създаваме нови хипотези.

В какво вярваме

  • Очакваме пълна откритост от нашите клиенти за маржове и други бизнес метрики, които са важни за управлението на кампаниите им. Само така можем да постигнем реални резултати за тях;
  • Откровеност към нашите клиенти – казваме нещата каквито са, никога не споделяме неща само за да Ви привлечем като клиенти. Това което ще получите от нас още от първия ден е реално това, което смятаме, че може да бъде постигнато на база на историческите Ви данни;
  • Винаги ясно обясняваме на клиента, къде се позиционира канала в рекламната фуния и как ще повлияе на цялостния му маркетинг план. Когато не очакваме даден канал да постигне продажби ние Ви го казваме предварително – не очаквайте от нас да Ви кажем, че Вашата видео кампания ще реализира страхотни приходи.
  • Искаме нашите партньорства да са базирани на взаимно уважение – все пак работата заедно трябва да бъде и удоволствие.