- Анализ на постигнатите резултати от кампанията;
- Извеждане на хипотези за възможни оптимизации;
- Провеждане на A/B тестове;
- Анализ на постигнатите резултати;
- Този процес е постоянен за да се гарантира максимална възвращаемост на нашите клиенти;
Как работим?
Базирайки са на над 14 години опит в над 30 пазара изградихме уникален подход за работа с нашите клиенти. Основната ни цел винаги е да създадем дългосрочни win-win партньорства с нашите клиенти. Гордеем се с големия брой компании, които все още обслужваме от 2007 година до днес. Основна цел за нас е да направим всяка една кампания „self-sustainable” или с други думи да генерира достатъчно приходи така, че да има достатъчно за бюджет за заплащане на нашите услуги, а и не на последно място да реализира печалба за нашите бизнес партньори.
Ето процеса за стартиране на работа по нов проект:
Преди да стартира кампания
- Анализ на постигнатите резултати до момента;
- Разбиране на бизнес целите на клиента;
- Имплементиране на стратегия за измерване;
- Дефиниране и утвърждаване на кампаниите KPI’s;
- Консолидиране на отчитането през Google Data Studio;
- Подбор на рекламни канали;
След старта на кампанията
Advertise Sandbox
Ние разбираме, колко важна роля играе иновацията и експериментирането в онлайн рекламата, за да открием оптималния микс от канали за нашите клиенти. Точно поради тази причина създадохме Advertise Sandbox – това е нашата площадка за контролирани експерименти.
- Използваме между 5 -10% от рекламния бюджет за експерименти;
- Провеждаме тестовете в кратки срокове от 15 до 30 дни;
- Постоянно анализираме и създаваме нови хипотези.
В какво вярваме
- Очакваме пълна откритост от нашите клиенти за маржове и други бизнес метрики, които са важни за управлението на кампаниите им. Само така можем да постигнем реални резултати за тях;
- Откровеност към нашите клиенти – казваме нещата каквито са, никога не споделяме неща само за да Ви привлечем като клиенти. Това което ще получите от нас още от първия ден е реално това, което смятаме, че може да бъде постигнато на база на историческите Ви данни;
- Винаги ясно обясняваме на клиента, къде се позиционира канала в рекламната фуния и как ще повлияе на цялостния му маркетинг план. Когато не очакваме даден канал да постигне продажби ние Ви го казваме предварително – не очаквайте от нас да Ви кажем, че Вашата видео кампания ще реализира страхотни приходи.
- Искаме нашите партньорства да са базирани на взаимно уважение – все пак работата заедно трябва да бъде и удоволствие.