Google Search Network – позволява позициониране на текстови рекламни послания в търсачката на Google. Рекламните послания се появяват на база предварително зададени от рекламодателя ключови думи и аудитории. Мрежата за търсене на Google е изключително ефективна, тъй като заплащането става само, когато конкретен потребител кликне върху рекламата, а импресиите (показванията) са безплатни.
Google Display Network – тази мрежа Ви позволява да позиционирате Вашия бизнес на милиони сайтове, участващи в програмата ad sense и други международни ad exchanges. Дисплейната мрежа на Google има над 91% покритие на българската онлайн аудитория. Също така платформата предлага широк формат от опции за таргетиране и разнообразни възможности за криейтив. Рекламодателите могат да избират между множество гъвкави модели за закупуване на инвентар.
Google Video Network – позволява да достигнете до Вашите потребители в началото на фунията, като изпозлзвате разнообразие от видео и статични рекламни формати в различни сайтове за видео, като най-популярният от тях е YouTube. Формата за закупуване тук е CPV (cost per view), което прави този формат изключително изгоден при правилно настройване на кампаниите.
Google Mobile Network - за да достигнете до още по-широка аудитория, или за да промотирате своето приложение, можете да позиционирате Вашата реклама в мобилната мрежа на Google. Тук рекламите могат да се показват в Google Play, iTunes, Microsoft Store.
Услуги
Google Ads Set-up – за да създадем и поддържаме наистина успешни кампании в Google Ads и да можем да следим статистиките от тяхното представяне, е нужно да направим коректно първоначалните настройки по Вашия нов акаунт. За тази цел предлагаме еднократен Set-up пакет, в който сме включили всичко, необходимо за успешен старт на Вашите реклами:
- Създаване на рекламен акаунт;
- Създаване на пиксели и събития;
- Проучване за ключови думи;
- Създаване и имплементация на криейтив;
- Подбор на насочвания и аудитории;
- Google Ads Management – тази услуга включва нашата ежедневна грижа за доброто представяне на вашите реклами, както и консултациите, срещите, анализите и идеите за развитие, които ви предоставяме, за да постигнем желаните от Вас маркетингови цели.
- Управление на наддаванията – ръчно, полу-автоматично, автоматично според нуждите и KPIs на клиента;
- A/B тестинг на рекламни криейтиви;
- Подбор на негативни думи;
- Подбор на нови потенциални ключови думи от отчетите за търсенията;
- Мениджмънт на таргетиранията според KPIs на клиента;
- Мениджмънт на аудиториите според KPIs на клиента;
- Bid adjustments;
- Ежедневен мониторинг;
- Ежеседмично/ежемесечно отчитане според нуждите на клиента;
- Ежемесечни срещи за анализ на резултатите;
- Идеи за развитие на седмична/месечна база според нуждите на клиента;
Google Ads Автоматизация
Автоматизацията е несъмнено един от най-иновативните инструменти за реклама, изключително ефективен за онлайн магазини с голям брой продукти, които търпят чести промени в цена, наличност, лизингови вноски и .т.н. Автоматизирането на рекламни кампании в Google Ads Search Network, се случва с помощта на XML емисия и платформата за автоматизация на криейтиви и ключови думи.
Case studies
Разгледайте истории за някои от нашите успешни проекти, с които се гордеем.
White card
Domino’s pizza – PDF
Optonica Led – PDF