Ако трябва да направим аналог с традиционните похвати където проучването се прави през платформи като Gemius, и предоставя на маркетолозите процент на съвпадение с целевата аудитория за конкретна медия. Основният проблем идва при реализацията на самата кампания защото няма абсолютно никакъв механизъм за да се изолира точно групата която е нужна на бранда а шансовете да бъдат уцели точно тези потребители намалява допълнително от факта, че често ротацията която се закупува е между 10-15% за кратък период от време.
С оглед на написаното по-горе екипът на Advertise от началото на 2019 взе генерално решение да извършва цялото купуване на дисплейна реклама през DSP. Това ни позволява да инвестираме бюджетите на нашите клиенти много по-ефективно и да постигнем техните рекламни KPIs.
Услуги
- Медия планиране;
- Осъществяване на директни сделки (direct deal) за закупуване на инвентар чрез DSP;
- Закупуване на рекламен инвентар от световните Ad Exchanges;
- Мениджмънт на DSP кампании;
- Рекламно сервиране;