Как работи?
Платформата на Criteo е изцяло автоматизирана и използва XML фийд, който взима актуални данни за вашите продукти, цени, промоции, снимки и описания. Самият фийд трябва да бъде създаден по спецификации, които предварително ще Ви бъдат изпратени. В допълнение се поставят тагове, които дават информация на платформата за поведението на потребителите и поръчките. На база на тях, самата платформа преценява, какъв тип продукти да показва на потребителите и кога. Банерите са автоматично генерирани от XML фийда и се показват само на потребители, които вече са посещавали Вашия сайт.
Предимства
Cross-device – живеем в ера на “винаги свързания” потребител. Обикновено хората използват няколко устройства, а платформата има алгоритъм, чрез който може да се открият всички устройства, които ползва даден потребител. По този начин знаем, че един потребител използва различни устройства, съответно можем да му показваме реклами, които са персонализирани за него на мобилното му устройство, десктоп или таблет.
Real-time creative optimization – платформата използва оптимизация на рекламните банери в реално време. Според поведението на потребителя, платформата автоматично преценява какви продукти да покаже в рекламния банер: най-продавани; най-търсени; продуктите, които клиентът е разглеждал; продукти, които други потребители са гледали и са закупили. Благодарение на този алгоритъм, банерите на Criteo постигат отличен Click-through-rate (CTR) и добри цени на клик
Детайлни отчети – Criteo предоставя пълна прозрачност на своите клиенти за всяка една импресия и клик. Един от най-полезните доклади, с който разполагаме е отчет по транзакции. В него клиентът може да види всички транзакции, които са дошли благодарение на платформата. По този начин можете да бъдете на 100% сигурни, че отчетите за ефективност са максимално точни.
Огромен обсег на кампаниите – Criteo има договорка с над 7500 пъблишъра в световен мащаб. Също така, в България има договори за премиум позициониране в някои от най-големите медии. В допълнение, чрез платформата се достига до всички най-популярни Ad Exchanges – Double Click, Facebook, App Nexus и много други.
Позициониране във Facebook – Criteo е една от малкото платформи, които все още публикуват динамично банери във Facebook. Там платформата създава реклами тип “carousel” напълно автоматично.
Прецизен алгоритъм за наддаване – Criteo ползва над 147 индикатора, на базата, на които преценява дали да наддава за всяка една конкретна импресия. Така знаете, че купувате най-добрите импресии и достигате до потребители, които реално имат намерение за покупка. Точно тази технология помага на нашите клиенти да инвестират своя рекламен бюджет максимално ефективно и да повишат ROI от техните дигитални активности.