Lets Chat: 0878 87 88 01

Какво е CRO одит?

Много бизнеси в днешно време обръщат огромно внимание на това как работят техните рекламни кампании и дали постигат зададените от тях Key Performance Indicators (KPIs). Често срещана грешка при тях е, че те гледат трафикa, който идва на техния сайт като отделна част от способността на сайта да превръща посетителите в клиенти. Качеството на сайта често остава на заден план, а опитът показва, че сайтът е основен фактор в това, какъв процент от потребителите ще се превърнат в плащащи клиенти. Вече става все по-важно да направим нашия сайт по-ефективен от гледна точка на conversion rate. Точно поради тази причина Conversion Rate Optimisation (CRO) става все по-желана услуга от големите компании както в България, така и в световен мащаб, като метод за повишаването на приходи от онлайн търговия и услуги. Самата услуга се опитва да подобри няколко основни неща:
 
  • Преживяването на потребителя
  • Да улесни основните процеси на сайта
  • Да премахне пречките/бариерите за потребителите
  • Да подобри ползваемостта на сайта на различни платформи и устройства

Комбинацията от тези действия сформира CRO. За да се стигне до генерирането на идеи за подобрение на даден сайт се използват няколко източника на информация, чрез които да може да се направи детайлен анализ на интеракциите на потребителя с уеб страницата. На първо място, често работим със софтуери, които записват потребителските сесии с видео, дават възможност за анализ на стандартните фунии и генерират тъй наречените heat-maps. В допълнение, използваме софтуери като Google Analytics, за да анализираме наличните данни и да открием потенциално проблемни секции или функционалности на сайта. Не на последно място, прибягваме до анкети насочени към реални потребители, като инструмент за генериране на висококачествена обратна връзка и за генериране на допълнителни идеи за развитие. Комплексът от тези похвати ни позволява да предоставим услугата CRO. Важна част от CRO е разбирането на цялостния процес.