Advertise е дигитална агенция, която работи в три основни насоки:
1. Управление на рекламни кампании с цел постигане на конкретни бизнес резултати за клиента
2. Изграждане на нужната техническа, статистическа и репортинг инфраструктура
3. Стратегическо консултиране и обучение.
Агенцията е създадена през 2006 година във Великобритания под името Advertise PPC Ltd от Александър Георгиев и Мелиса Рос, където обслужва малкия и среден бизнес чрез управление на SEM кампании. През 2007 година регистрирахме първия си офис в България под името Адвъртайз БГ ЕООД с идеята да обслужваме чуждестранните клиенти на агенцията. С времето привлякохме и първите си български клиенти и започнахме работа и на българския пазар. Портфолиото от услуги постепенно се увеличи за да можем да предложим на клиентите си цялостни решения за дигитален маркетинг, а портфолиото ни от клиенти постепенно се трансформира и започнахме да работим с все повече големи български и международни брандове.
Към днешна дата все още работим с някои брандове, които са започнали с нас още от самото начало на нашия бизнес през 2007 година, с което много се гордеем.
Нашата мисия е проста - да създаваме дигитални стратегии за нашите клиенти, които им носят реални бизнес резултати, което би им позволило да развиват своят бизнес.
2006
Основаване - юни 2006 г.
Алекс Георгиев и Мелиса Рос създават фирмата Advertise PPC Ltd. и започват работата по първите клиенти в Google Ads - Morgan Wiley Web Design (фирма за сайтове) и Classic Minitures (сега Award It) – изработка на купи и медали за спортни събития.
Декември постигнахме минималния нужен спенд от 5000 лири на месец и положихме нужните изпити, за да станем Google Certified Individuals.
2007
Създаване на офис в България
През април Алекс Георгиев създаде първия офис в България и регистрира фирмата Адвъртайз БГ ЕООД, с идеята да се аутсорсват английски клиенти в България. Декември същата година, портфолиото на агенцията се увеличи значително и клиентите достигнаха 30.
2008
Партньорство с Broad Place
Февруари сключихме партньорство с един от лидерите на пазара във Великобритания - Broad Place, която предоставя на клиентите си мениджмънт на платени рекламни кампании в Google Ads и довери на Advertise ежедневното управление и оптимизация на 80 техни акаунта, а през март месец намерихме първия си клиент в България - Караджъ Турс.
2009
Създаване на Advertise Live Store
Агенцията вече има 8 човека персонал, работейки с над 20 бранда на българския пазар, като мебелен магазин Зона, Мултирама, магазини за техника Зора, магазин за спортни стоки - Спорт Депо и др. Края на същата година създадохме платформата Advertise Live Store, която позволява автоматизиран мениджмънт на продуктовото портфолио в Google Ads, чрез продуктов XML фиид.
2010
Публични изяви
Александър Георгиев е поканен да участва на второто издание SEO конференция през юни месец, където представи темата “ The Buying Cycle & Google Ads”, а през август е поканен на интервю в престижното международно списание NET на тема развитието на онлайн маркетинга в България.
2011
Google Certified Agency
През май започнахме работа по ключов проект с Gumi7 в България, Румъния, Гърция и Германия, а края на годината получихме статус на Google Certified Agency, след постигането на нужния спенд от 100 хиляди долара на тримесечие и сертифициране на минималния брой специалисти в различните вертикали.
2012
Advertise Real-Time Reporting
Създадохме наша система за онлайн отчети Advertise Real-time reporting, която работи директно с API-то на Google Ads и ни позволява да автоматизираме процеса по отчитане на резултатите.
2013
Рaзширяване на екипа и ключови проекти
През март месец се преместихме в нов, по-голям офис и екипът ни се разшири до 12 души, а през април Изи Кредит - Бяла Карта довери на Advertise цялостната си дигитална стратегия и създаване на технологична инфраструктура, след което прибавихме още два ключови проекта - онлайн магазин за спортни стоки MyMall и финансовия холдинг Варчев Финанс.
2014
Проект с Google и УНСС
Стартирахме изключително полезен проект за развитието на пазара на таланти в насока дигитален маркетинг с Google и УНСС. В рекламната академия обучавахме бакалавър и магистър студентите по маркетинг, като в края на всеки курс всички участници положиха официалните сертификационни изпити на Google.
2015
Награди от Google
Спечелихме голямата награда на Google за висока ефективност Ready-2-Rock, получихме статуетката на церемония в Берлин и двама човека от екипа бяха поканени на посещение в централата на Google в Сан Франциско – Google Trainer.
2016
Разработка на Keep your Parameters Tool
За втора поредна година спечелихме голямата награда за висока ефективност “Ready-2-Rock” и посетихме централата на Google. Създадохме нашия инструмент KPTool, който дава детайлна информация на клиентите за рекламните KPIs. Също така прибавихме към портфолиото си ключови проекти за няколко водещи бранда: TBI Банк, Фантастико и международните брандове Activ Trades, DHL и Cannon.
2017
Google Ads Premium Partner
Станахме runner-up на ежегодното събитие на IAB България Mixx Awards 2017 с нашия проект за Зара Консулт с разработения от нас инструмент KP Tool, както и сертифициран Google Ads Premium Partner.
2018
Ъпгрейд на системата за отчети
Направихме ъпгрейд на системата ни за отчети, за да започнем да визуализираме данни от Facebook Page Insights, Facebook Ad Insights и Criteo и създадохме нашата собствена ASP framework, като част от работния процес с клиенти.
Александър Георгиев води Google Ads Master Class в SoftUni и завърши годината с куп събития за дигитален маркетинг, на които беше лектор - OA Conference, IAB Master Class, Digital 4 Plovdiv и др.
2019
Година на големите проекти
2019-та година е една от най-успешните в намирането на големи проекти. Можем да се похвалим с част от новите ни партньори: Технополис, Практикер, Национaлна Лотария, А1, LC Waikiki и международната компания за разговори Viber. Междувременно добавихме нови ключови услуги: CRO, Advanced Metrix, Data Studio, които са част от трансформацията на нашия бизнес, свързана с технически имплементации и консултиране.