Lets Chat: 0878 87 88 01
Advertise е дигитална агенция, която работи в три основни насоки:

1. Управление на рекламни кампании с цел постигане на конкретни бизнес резултати за клиента
2. Изграждане на нужната техническа, статистическа и репортинг инфраструктура
3. Стратегическо консултиране и обучение.
Агенцията е създадена през 2006 година във Великобритания под името Advertise PPC Ltd от Александър Георгиев и Мелиса Рос, където обслужва малкия и среден бизнес чрез управление на SEM кампании. През 2007 година регистрирахме първия си офис в България под името Адвъртайз БГ ЕООД с идеята да обслужваме чуждестранните клиенти на агенцията. С времето привлякохме и първите си български клиенти и започнахме работа и на българския пазар. Портфолиото от услуги постепенно се увеличи за да можем да предложим на клиентите си цялостни решения за дигитален маркетинг, а портфолиото ни от клиенти постепенно се трансформира и започнахме да работим с все повече големи български и международни брандове.
Към днешна дата все още работим с някои брандове, които са започнали с нас още от самото начало на нашия бизнес през 2007 година, с което много се гордеем.
Нашата мисия е проста - да създаваме дигитални стратегии за нашите клиенти, които им носят реални бизнес резултати, което би им позволило да развиват своят бизнес.
2006

Основаване - юни 2006 г.

Алекс Георгиев и Мелиса Рос създават фирмата Advertise PPC Ltd. и започват работата по първите клиенти в Google Ads - Morgan Wiley Web Design (фирма за сайтове) и Classic Minitures (сега Award It) – изработка на купи и медали за спортни събития.

Декември постигнахме минималния нужен спенд от 5000 лири на месец и положихме нужните изпити, за да станем Google Certified Individuals.

 

2
2007

Създаване на офис в България

През април Алекс Георгиев създаде първия офис в България и регистрира фирмата Адвъртайз БГ ЕООД, с идеята да се аутсорсват английски клиенти в България. Декември същата година, портфолиото на агенцията се увеличи значително и клиентите достигнаха 30.

2
2008

Партньорство с Broad Place

Февруари сключихме партньорство с един от лидерите на пазара във Великобритания - Broad Place, която предоставя на клиентите си мениджмънт на платени рекламни кампании в Google Ads и довери на Advertise ежедневното управление и оптимизация на 80 техни акаунта, а през март месец намерихме първия си клиент в България - Караджъ Турс.

 

2
2009

Създаване на Advertise Live Store

Агенцията вече има 8 човека персонал, работейки с над 20 бранда на българския пазар, като мебелен магазин Зона, Мултирама, магазини за техника Зора, магазин за спортни стоки - Спорт Депо и др. Края на същата година създадохме платформата Advertise Live Store, която позволява автоматизиран мениджмънт на продуктовото портфолио в Google Ads, чрез продуктов XML фиид.

 

2
2010

Публични изяви

Александър Георгиев е поканен да участва на второто издание SEO конференция през юни месец, където представи темата “ The Buying Cycle & Google Ads”, а през август е поканен на интервю в престижното международно списание NET на тема развитието на онлайн маркетинга в България.

2
2011

Google Certified Agency

През май започнахме работа по ключов проект с Gumi7 в България, Румъния, Гърция и Германия, а края на годината получихме статус на Google Certified Agency, след постигането на нужния спенд от 100 хиляди долара на тримесечие и сертифициране на минималния брой специалисти в различните вертикали.

 

2
2012

Advertise Real-Time Reporting

Създадохме наша система за онлайн отчети Advertise Real-time reporting, която работи директно с API-то на Google Ads и ни позволява да автоматизираме процеса по отчитане на резултатите.

2
2013

Рaзширяване на екипа и ключови проекти

През март месец се преместихме в нов, по-голям офис и екипът ни се разшири до 12 души, а през април Изи Кредит - Бяла Карта довери на Advertise цялостната си дигитална стратегия и създаване на технологична инфраструктура, след което прибавихме още два ключови проекта - онлайн магазин за спортни стоки MyMall и финансовия холдинг Варчев Финанс.

 

2014

Проект с Google и УНСС

Стартирахме изключително полезен проект за развитието на пазара на таланти в насока дигитален маркетинг с Google и УНСС. В рекламната академия обучавахме бакалавър и магистър студентите по маркетинг, като в края на всеки курс всички участници положиха официалните сертификационни изпити на Google.

2
2015

Награди от Google

Спечелихме голямата награда на Google за висока ефективност Ready-2-Rock, получихме статуетката на церемония в Берлин и двама човека от екипа бяха поканени на посещение в централата на Google в Сан Франциско – Google Trainer.

2
2016

Разработка на Keep your Parameters Tool

За втора поредна година спечелихме голямата награда за висока ефективност “Ready-2-Rock” и посетихме централата на Google. Създадохме нашия инструмент KPTool, който дава детайлна информация на клиентите за рекламните KPIs. Също така прибавихме към портфолиото си ключови проекти за няколко водещи бранда: TBI Банк, Фантастико и международните брандове Activ Trades, DHL и Cannon.

2
2017

Google  Ads Premium Partner

Станахме runner-up на ежегодното събитие на IAB България Mixx Awards 2017 с нашия проект за Зара Консулт с разработения от нас инструмент KP Tool, както и сертифициран Google Ads Premium Partner.

 

2
2018

Ъпгрейд на системата за отчети

Направихме ъпгрейд на системата ни за отчети, за да започнем да визуализираме данни от Facebook Page Insights, Facebook Ad Insights и Criteo и създадохме нашата собствена ASP framework, като част от работния процес с клиенти.

Александър Георгиев води Google Ads Master Class в SoftUni и завърши годината с куп събития за дигитален маркетинг, на които беше лектор - OA Conference, IAB Master Class, Digital 4 Plovdiv и др.

2
2019

Година на големите проекти

2019-та година е една от най-успешните в намирането на големи проекти. Можем да се похвалим с част от новите ни партньори: Технополис, Практикер, Национaлна Лотария, А1, LC Waikiki и международната компания за разговори Viber. Междувременно добавихме нови ключови услуги: CRO, Advanced Metrix, Data Studio, които са част от трансформацията на нашия бизнес, свързана с технически имплементации и консултиране.

 

2